Založení brány
Založení nové brány je velmi jednoduché a rychlé. Po přihlášení do administrace stačí zvolit položku Založit novou bránu. Uživatel si může založit neomezené množsví bran. Brána je aktivní až po schválení, o kterém je uživatel informován prostřednictvím e-mailu.
1) Výběr typu brány
Po zvolení položky Založit novou bránu jste přesměrováni na rozcestník, ze kterého je nutné vybrat požadovaný typ brány. Následující postup je u všech typů velmi podobný, zde je uveden postup pro Jednorázové SMS platby.
2) Komunikace služby
V kroku po výběru typu brány vyplňujete informace o samotné službě, a to především její název a požadované klíčové slovo, které bodou zákazníci psát do objednací SMS. Věnujte prosím zvýšenou pozornost volbě pro použití přednastavené odpovědi. Pokud je zaškrtlá, vyplňujete text odpovědní SMS. V opačném případě musíte mít připraven skript dle technické specifikace a vyplnit adresu pro příjem SMS a doručenek.
3) Účel platby
Vyberte jeden z účelů, kvůli který chcete platební bránu založit. Pokud chcete zpoplatnit například topování inzerce, jedná se o obecnou platbu. Nedokážete-li platbě přiradit účel, neváhejte nás předem kontaktovat.
4) Výběr shortcodu
Dle zvoleného účelu máte možnost zvolit shortcody, tj. čísla a s nimi spojené cenové hladiny. U každé položky máte uvedené číslo a následně i konečnou cenu včetně DPH, kterou platí zákazník při odeslání či přijetí SMS. Zákazníkům u jedné brány můžete nabídnout více cenových hladin.
5) Založení a schválení brány
Bránu po vyplnění všech polí založíte kliknutím na tlačítko Založit bránu. Pokud bude vše v pořádku, během pracovní doby vám do 2 hodin od založení přijde e-mail s potvrzením, že je brána aktivní. V opačném případě budete upozorněni na nedostatky.